.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت ترافيکي پليس راه در محور هاي مازندران

ه منظور افزايش ايمني و تسهيل در امر عبور و مرور طي روزهاي پاياني هفته ،پليس راه مازندران در محورهاي ارتباطي استان محدوديت ترافيکي را به اجرا در مي آورد.

به گزارش شمال‌نيوز، فرماندهي پليس راه استان مازندران در اطلاعيه اي اعلام کرد:با توجه به تعطيلات آخر هفته و به منظور افزايش ايمني ، ايجاد کشش و رواني تسهيل در امر عبور و مرور طي روزهاي پنج شنبه و جمعه 28 الي 29 مرداد ماه ،محدوديت هاي ترافيکي در محور هاي پر تردد استان مازندران به اجرا در مي آيد .

در ادامه اين اطلاعيه آمده، تردد موتور سيکلت در ايام تعطيلات از روز پنجشنبه 28 مرداد تا روز جمعه 29 مرداد در محور کندوان (کرج –چالوس )هراز ،فيروز کوه و بالعکس ممنوع مي باشد .

تردد انواع تريلي وکاميون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع مي باشد ، همچنين تردد انواع وسايل از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 29 مرداد از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا ساعت 23 از بالاي مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نيز، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 روز پنجشنبه 28 مرداد و از ساعت 6 صبح تا 23 روز جمعه 29مرداد تردد کليه کاميون و کاميونت ها به استثناي کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است .

اين اطلاعيه مي افزايد،تردد کليه تريلر ها به استثناي تريلي هاي مواد سوختي و فاسد شدني از 6 صبح تا 23 روز جمعه 29 مرداد از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع مي باشد.

لذا از رانندگاني که قصد تردد در ساير محور هاي مواصلاتي را دارند ، تقاضا مي شود ضمن رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي ، به توصيه هاي ايمني ماموران پليس راه ، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي توجه نمايند.

ضمنا" مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره تلفن 71-3287070-0151و خط امين 2182934 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راهاي استان مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.